Coca-Cola yra vienas ikoniškiausių ir labiausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje, žinomas dėl savo firminio kolos skonio ir išskirtinio raudonos ir baltos spalvos prekės ženklo.
Dabar jau visiems puikiai žinomą gėrimą 1886 m. Atlantoje (Džordžijos valstija, JAV) išrado vaistininkas Džonas Pembertonas. Iš pradžių ji buvo sukurta kaip vaistinis tonikas, o vėliau pradėta pardavinėti kaip gaivinantis gėrimas iš gazuoto gėrimo fontano. 1892 m. buvo įkurta bendrovė Coca-Cola Company, ir Coca-Cola greitai tapo vienu mėgstamiausių gaiviųjų gėrimų prekės ženklų pasaulyje.
Klasikinis gėrimo skonis - tai gazuoto vandens, cukraus (kai kuriuose regionuose - aukštos fruktozės kukurūzų sirupo), karamelės spalvos, kofeino, fosforo rūgšties, natūralių kvapiųjų medžiagų ir kitų sudedamųjų dalių mišinys. Tikslus receptas yra griežtai saugoma paslaptis, kurią žino tik keli išrinktieji bendrovės darbuotojai.
Coca-Cola galima įsigyti daugiau nei 200 pasaulio šalių, todėl tai yra vienas plačiausiai paplitusių produktų. Ši kompanija plačiai paplitusi tarptautiniu mastu ir dažnai laikoma amerikietiškos kultūros simboliu užsienyje.
Šis prekės ženklas garsėja novatoriškomis ir įsimintinomis reklaminėmis kampanijomis, kurių daugelis tapo kultūros simboliu. Nuo kultinių šūkių, tokių kaip "It's the Real Thing" ir "Taste the Feeling", iki širdį šildančių reklamų su baltaisiais lokiais - šio prekės ženklo rinkodaros pastangos padėjo įtvirtinti jo vietą populiariojoje kultūroje.
Coca-Cola jau seniai remia svarbiausius sporto renginius, komandas ir pramogų sritis. Nuo 1928 m. ji yra oficiali olimpinių žaidynių rėmėja ir bendradarbiauja su tokiomis organizacijomis kaip FIFA, NASCAR ir NBA. Be to, Coca-Cola bendradarbiauja su įžymybėmis ir įtakingomis asmenybėmis, kad reklamuotų savo prekės ženklą.
Coca-Cola deda daug pastangų, kad pagerintų savo tvarumo praktiką ir sumažintų poveikį aplinkai. Tai apima iniciatyvas, kuriomis siekiama mažinti vandens naudojimą, perdirbti pakuočių medžiagas ir investuoti į atsinaujinančius energijos šaltinius.