Kokybiškų e-parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo sąlygos 
  • Grąžinti e-parduotuvėje įsigytą prekę gali per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.   
  • Grąžinama e-parduotuvėje įsigyta kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).  
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.  
  • E-parduotuvėje www.candypop.lt įsigytas prekes gali grąžinti tik į e-parduotuvę. Grąžinti e-parduotuvėje įsigytų prekių į fizines Candy POP parduotuves galimybės nėra.  
  • Grąžinti e-parduotuvėje įsigytas prekes galima tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.   
  • Sumokėti pinigai grąžinami tik gavus grąžinamą prekę bei įvertinus jos kokybę.  
Kaip grąžinti kokybiškas e-parduotuvėje įsigytas prekes?  
  • Jeigu nori grąžinti kokybišką, e-parduotuvėje įsigytą prekę, susisiek su mumis  [email protected] arba +370 665 55000.  
  • Gavęs patvirtinimą iš el. parduotuvės atsakingo darbuotojo užpildyk prekių grąžinimo formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/candypop-lt.  
  • Gavę grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per keturiolika dienų mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus tokiu pat mokėjimo būdu, kokį naudojo pirkėjas mokėdamas pardavėjui e-parduotuvėje, nebent pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo ir nepatiria papildomų išlaidų.  
Nekokybiškų e-parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimas/keitimas 
  • Jeigu gavai nekokybišką, sugadintą arba pažeistą e-parduotuvėje įsigytą prekę, būtina ne vėliau kaip per 2 darbo dienas susisiekti su mumis  [email protected] arba +370 665 55000. Būtina pateikti gautų nekokybiškų prekių nuotraukas. 
  • Gavęs e-parduotuvėje įsigytą nekokybišką prekę, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į kokybišką, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.  
  • Grąžinant nekokybišką, e-parduotuvėje įsigytą prekę, originali pakuotė nebūtina.  
  • Jeigu pageidauji, kad tau būtų grąžinti pinigai už netinkamos kokybės e-parduotuvėje įsigytas prekes, pateik prašymą dėl pinigų grąžinimo el. paštu [email protected]. Prašyme nurodyk: vardą, pavardę, užsakymo numerį, sąskaitos numerį (jei mokėta prekių atsiėmimo metu) prekės pavadinimą bei kiekį ir grąžinimo priežastį.  
  • Pinigai už nekokybišką(-as), e-parduotuvėje įsigytą prekę(-es) bus grąžinti per 5-7 darbo dienas nuo prašymo pateikimo tokiu pat mokėjimo būdu, kokį naudojai mokėdamas pardavėjui , nebent sutinki dėl kitokio būdo ir nepatiria papildomų išlaidų.