Elektroninės parduotuvės pirkimo ir pardavimo taisyklės 

Bendrosios nuostatos 

  1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.candypop.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB „KONFESTA“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Kiekvieno pirkimo metu Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis“. Taip patvirtintos taisyklės yra šalims privalomas teisinis dokumentas. 
  2. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo asmeninę informaciją (vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, pristatymo adresą), pasirenka mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis ir uždėjęs varnelę „Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis“, įvykdo apmokėjimą arba pasirenka apmokėjimą banko kortele kurjeriui/paštomate. Pirkimo ir pardavimo sutartis galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. 
  3. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę visi asmenys nuo keturiolikos metų (jaunesni turėdami tėvų arba globėjų sutikimą). 
  4. Minimali prekių užsakymo suma yra 20,00€ 

Pardavėjo teisės ir pareigos 

  1. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. 
  2. Pardavėjas dės visas pastangas, kad e-parduotuvės užsakymas būtų laiku ir visa apimtimi įvykdytas. Jei Pardavėjas išimtiniais atvejais esant objektyviai pagrįstoms priežastims (aplinkybėms), kurių pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, negali pristatyti Pirkėjui e-parduotuvėje užsakytos prekės, jis įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas. Pardavėjas nereikalaus mokėti papildomai, jeigu pakaitinė prekė yra brangesnė, taip pat įsipareigoja grąžinti sumą, viršijančią pakaitinės prekės kainą.  
  3. Pardavėjas neatsako už Pirkimo–pardavimo sutarties nevykdymą ir/ar prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas registruodamasis www.candypop.lt  parduotuvės sistemoje nurodė neteisingą adresą arba kontaktinius duomenis, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas) taip pat dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 (vieną) mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti Pirkimo–pardavimo sutartį. 
  4. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių (atsižvelgiant į įstatymų ir/ar teisės normų pasikeitimus, pasikeitus rinkos sąlygoms ar esant kitiems objektyviems pagrindams ir t.t.) turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, Taisyklėse nurodydamas paskutinės jų redakcijos datą. Pirkėjui norint pateikti užsakymą būtina susipažinti su atnaujinta Taisyklių versija, kitu atveju sutartis nėra sudaroma. Taisyklių pakeitimai taikomi naujiems užsakymams ir neturi įtakos pirkėjo pateiktiems, bet neįvykdytiems užsakymams. 
  5. Pardavėjas neatsako už tai, kad e-parduotuvėje esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą. 
  6. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas. 

E-parduotuvės pirkėjo teisės ir pareigos 

  1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei paslaugas elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais. 
  2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti Privatumo politikoje numatytus tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis.   
  3. Pirkėjas gavęs e-parduotuvės siuntą privalo įsitikinti ar gavo visas užsakytas prekes, patikrinti ar siunta nėra išoriškai pažeista (suplyšusi, suglamžyta ar kitaip pažeista). Jeigu prekes pristatant kurjeriui Pirkėjas įtaria, kad siuntos turinys gali būti pažeistas, Pirkėjas turi teisę siuntos neatsiimti. 
  4. Jei Pirkėjas gavo pažeistą e-parduotuvės siuntą arba gavo ne visas e-parduotuvėje užsakytas prekes, taip pat jeigu jam buvo pristatytos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu: [email protected]. Būtina pridėti gautos ir/ arba pažeistos, brokuotos siuntos ar produktų nuotraukas. 
  5. Jei Pirkėjas nėra patenkintas e-parduotuvėje įsigytų pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, Pirkėjas privalo kreiptis ne vėliau kaip per 48 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: [email protected] 
  6. E-parduotuvėje įsigytos tinkamos kokybės, ne greitai gendančios prekės ar kokybiškos prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Daugiau infromacijos apie grąžinimo sąlygas galima rasti čia: (grąžinimas)  
  7. Pirkėjas privalo sumokėti už pasirinktas prekes, jų pristatymo mokestį ir/ar kitus papildomus mokesčius (jei tokie nurodyti sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes.  
  8. Atsiskaityti e-parduotuvėje galima naudojantis apmokėjimu per Lietuvoje veikiančius bankus arba mokėjimo kortele suvedant jos duomenis atsiskaitymo metu. Daugiau infromacijos apie apmokėjimo būdus galima rasti čia: (apmokėjimo būdai) 
  9. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas  informuoti Pardavėją el. paštu [email protected] arba telefonu +370 665 55000 
  10. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas. 

E-parduotuvės prekių pristatymo terminai ir sąlygos 

  1. Prekes Lietuvos Respublikos teritorijoje pristato Pardavėjo partneriai pagal Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą.  
  2. Prekių pristatymo terminas 1-3 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo. Nurodytas pristatymo terminas yra preliminarus ir gali būti trumpesnis, priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Preliminari pristatymo data bus nurodoma galutinio užsakymo patvirtinime.  
  3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti e-parduotuvėje užsakytas prekes Pirkėjui, vadovaudamasis pristatymo aprašyme nurodytais terminais. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias e-parduotuvės Taisykles, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per papildomą terminą, Pirkėjas gali pasinaudoti teise atsisakyti prekių ar paslaugų pirkimo–pardavimo sutarties. 
  4. Paštomatuose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės nei 30 kg prekės į paštomatus ir į siuntų savitarnos terminalus nėra pristatomos, todėl gali būti pristatomos kurjerio.  
  5. Jei nėra galimybės prekių pristatyti viena siunta, tai pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.  
  6. Energinius gėrimus, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos maisto įstatyme, Pirkėjas e-parduotuvėje gali užsisakyti, tik jei jam yra ne mažiau kaip 18 (aštuoniolika) metų ir jis tai patvirtina Candy POP parduotuvės sistemoje Tarpininko nustatytu būdu. Energiniai gėrimai perduodami Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiui prekes priimančiam asmeniui) tik tuo atveju, jei Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas pilnametis prekes priimantis asmuo) yra ne jaunesnis kaip 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus ir atsiimdamas prekes Tarpininkui pateikia tai patvirtinantį galiojantį asmens dokumentą (Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio pasą, Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio (išduotą po 2005 m. lapkričio 1 d.) Lietuvos Respublikos vairuotojo pažymėjimą). Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiui prekes priimančiam asmeniui) nepateikus asmens dokumento, pateikus negaliojantį asmens dokumentą arba paaiškėjus, kad Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas prekes priimantis asmuo) yra jaunesnis nei 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus, Tarpininkas energinių gėrimų neperduoda Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiui prekes priimančiam asmeniui) – tokiu atveju laikoma, kad prekių (energinių gėrimų) pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, kaip tai numatyta Taisyklių 7. punkte. 

E-parduotuvės prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos 

  1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti e-parduotuvės prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo atsiėmimo, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus (pvz. sutarčių dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas). 
  2. Pirkėjas e-parduotuvėje įsigytas prekes gali grąžinti tik į e-parduotuvę. Grąžinti e-parduotuvėje įsigytų prekių į fizines Candy POP parduotuves nėra galimybės.  
  3. Numatyta teise atsisakyti e-parduotuvės prekių pirkimo-pardavimo sutarties Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.  
  4. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos e-parduotuvėje užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita priimti tokias prekes grąžinimui ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis arba grąžinti pinigus. 
  5. Visos e-parduotuvėje įsigytos grąžinamos prekės turi būti su nenuplėštomis originaliomis etiketėmis ir originalia pakuote. Pirkėjas negali grąžinti supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. 
  6. Jeigu pirkėjas grąžina nekokybišką e-parduotuvėje įsigytą prekę – originali pakuotė nebūtina. Prieš grąžinant prekes pirkėjas privalo susisiekti su pardavėju nurodytu telefonu +370 665 55000 arba el. paštu [email protected]
  7. Jeigu e-parduotuvėje įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas, pagal, be kita ko, Civilinio kodekso 6.3641  straipsnyje nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. 
  8. Tuo atveju jeigu pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už e-parduotuvėje įsigytas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu [email protected] pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme Pirkėjas privalo nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, sąskaitos numerį (jei mokėta prekių atsiėmimo metu) prekės pavadinimą bei kiekį ir grąžinimo priežastį. Taip pat būtina pateikti grąžinamų prekių nuotraukas. Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba pirkėjo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžina pirkėjui už prekę sumokėtą kainą tokiu pat mokėjimo būdu, kokį naudojo pirkėjas mokėdamas pardavėjui , nebent pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo ir nepatiria papildomų išlaidų. 
  9. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų pinigų tol, kol prekės negrąžintos. 
  10. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.). 
  11. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas privalo kreiptis nurodytais el. parduotuvės kontaktais. Vykdyti grąžinimą Pirkėjas gali tik gavęs patvirtinimą iš el. parduotuvės atsakingo darbuotojo. 

E-parduotuvės žaislų bei elektronikos prietaisų garantijos sąlygos 

  1. Žaislams bei elektronikos prietaisams įsigytiems e-parduotuvėje  www.candypop.lt galioja gamintojo nustatyta kokybės garantija. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų. 
  2. Garantija netaikoma jeigu: 
    1. Yra mechaninių prekės ar įrangos pažeidimų; 
    2. Gedimas atsirado netinkamai eksploatuojant, transportuojant ar prižiūrint prekę, neatsižvelgiant į gamintojo instrukcijas, taip pat dėl šalčio, drėgmės, skysčių ar karščio. 
    3. Prekės defektai atsirado dėl savaiminio nusidėvėjimo;  
  3. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniam aptarnavimui į e-parduotuvę www.candypop.lt parduotuvę ir iš jos, apmoka pirkėjas. Įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, pardavėjas grąžina pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas į e-parduotuvę, jeigu pirkėjas laikėsi gražinimo tvarkos ir sąlygų, numatytų e-parduotuvės www.candypop.lt Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse.

Asmens duomenų tvarkymas 

  1. Laikoma, kad Pirkėjas susipažįsta ir išreiškia savo sutikimą laikytis Privatumo politikos ir su jo duomenų tvarkymu užsakymo vykdymo tikslais pažymėjęs varnelę prie „Sutinku su privatumo politika ir su mano duomenų tvarkymu užsakymo vykdymo tikslais“. Pirkėjas pažymėjęs varnelę, sutinka, jog asmens duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, pristatymo adresas) būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje tikslais. Pirkėjas išreiškia savo sutikimą gauti Candy POP tiesioginės rinkodaros pranešimus iššokančiame laukelyje arba krepšelyje pažymėdamas varnelę prie „Taip, norėčiau gauti naujienlaiškį apie Jūsų produktus“. Pirkėjas turi teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys yra tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų bei nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys. Norėdamas tai padaryti klientas turi susisiekti el. paštu [email protected]
  2. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą el. parduotuvės skiltyje PRIVATUMO POLITIKA

Informacijos siuntimas 

  1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. 
  2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo nurodytais kontaktais (el. paštu [email protected] arba telefonu +370 665 55000). Konsultuojame darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00 valandos. 

Baigiamosios nuostatos 

  1. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo-pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 
  2. Visa elektroninėje parduotuvėje www.candypop.lt skelbiama tekstinė ir grafinė informacija yra saugoma Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir yra Pardavėjo intelektinė nuosavybė. 
  3. Pirkėjas – vartotojas prašymą ir/ar skundą pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir nurodyti savo reikalavimus. Nesutikdamas su Pardavėjo atsakymu, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. +370 526 26751, interneto svetainėje www.vvtat.lt  ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu https://ec.europa.eu/odr/.