Tai nuoseklus žingsnis į brandžią, aukšto vartojimo rinką, kur bendrovė sieks įdarbinti savo stiprybes – greitą, naujausiomis tendencijomis grįstą asortimento rotaciją ir ryškų pozicionavimą saldumynų bei užkandžių kategorijose.
Kalbant konkrečiai apie maistą, „snactivity“ reiškia paversti valgymą žaisminga, interaktyvia ir įtraukiančia veikla. Kitaip tariant, užkandžiaudami mes ne tik pasyviai kramtome, bet tuo pačiu sąmoningai įsitraukiame į aktyvų žaidimą.
Pasak Dovydo Juškio, vienas pagrindinių „Candy POP“ keliamų tikslų – per dvejus metus padvigubinti „The Hershey Company“ produktų pardavimus Baltijos regione.
Nežinai, kurį Candy POP MYSTERY BOX’ą pasirinkti? Išspręsk trumpą testą ir sužinok, kuris rinkinys labiausiai atitinka tavo nuotaiką, skonį ir asmenybę!
Sostinės šeimų traukos centre „Vilnius Outlet“ įsikūrusioje rinktinių skanėstų parduotuvėje „Candy POP“ kalbamės apie tai, ko skanumynų lentynose ieško šiuolaikiniai vaikai, ir kodėl verta laukti pirmadienių.
Po sėkmingo pardavimų starto šių metų sausį Latvijos „Circle K“ parduotuvėse, kovą prijungus Estijos tinklą, bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, toliau stiprina savo pozicijas Baltijos regione.
Saldumynai – tai ne tik malonumas gomuriui. Jie tampa laikmečio ženklu, kolektyvinės atminties dalimi ir net savotišku veidrodžiu, atspindinčiu kartų skirtumus.
Po sėkmingo pardavimų starto šių metų sausį Latvijos „Circle K“ parduotuvėse, bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, toliau stiprina savo pozicijas Baltijos regione.