Kalbant konkrečiai apie maistą, „snactivity“ reiškia paversti valgymą žaisminga, interaktyvia ir įtraukiančia veikla. Kitaip tariant, užkandžiaudami mes ne tik pasyviai kramtome, bet tuo pačiu sąmoningai įsitraukiame į aktyvų žaidimą.
Sostinės šeimų traukos centre „Vilnius Outlet“ įsikūrusioje rinktinių skanėstų parduotuvėje „Candy POP“ kalbamės apie tai, ko skanumynų lentynose ieško šiuolaikiniai vaikai, ir kodėl verta laukti pirmadienių.
Saldumynai – tai ne tik malonumas gomuriui. Jie tampa laikmečio ženklu, kolektyvinės atminties dalimi ir net savotišku veidrodžiu, atspindinčiu kartų skirtumus.
Maždaug kas porą metų visame pasaulyje nugriaudėja kokia nors gastronominė sensacija. Prieš keletą metų žaibiškai išpopuliarėjo gėrimas PRIME, o dabar populiarumo viršūnėse karaliauja Dubajaus šokoladu vadinamas traškus skanėstas.
Naujoji „Candy POP“ e. platforma kurta taip, kad būtų galima efektyviai suvaldyti vartotojų srautų šuolius aktyviausiais prekybos laikotarpiais, o ateityje – plėstis į naujas rinkas.
„Candy POP“ Nidoje atvėrė 30-tą parduotuvę. Tai pirmoji tarptautinio tinklo parduotuvė, veikianti franšizės pagrindu. Bendrovė šiuo metu ieško aktyvių investuotojų dar vienam taškui Kaune, kurio atidarymas numatytas rudenį.
Nuo praėjusių metų liepos, „Candy POP“ Lenkijoje atidarė tris savo vardo parduotuves. Visos jos – didžiausiuose ir labiausiai lankomuose Varšuvos prekybos centruose, į kuriuos patenka ne visi norintys.