Prebiotic soda: nauja gaiviųjų gėrimų era jau Baltijos šalyse
Pasaulinėje gėrimų rinkoje ryškėja nauja žvaigždė – gimsta visiškai nauja kategorija, kokios nebuvo gal dešimtmetį. Į sceną žengia gaivieji prebiotiniai gėrimai (prebiotic soda). Paskutinį kartą panašų proveržį stebėjome išpopuliarėjus kombučai.
Šios naujos kartos gėrimai sujungia klasikinį gazuoto gėrimo skonį su realia nauda savijautai: natūralūs vaisių skoniai, mažiau cukraus ir kalorijų bei prebiotinės skaidulos, padedančios palaikyti virškinimą ir gerųjų bakterijų balansą.
Kai tendenciją patvirtina globalūs žaidėjai
Tikrasis proveržis įvyksta tada, kai tendencijas patvirtina industrijos lyderiai. „Pepsi“ įsigijo prebiotinės sodos prekių ženklą „Poppi“, „Coca-Cola“ vysto savo prebiotinę sodą, o didžiausi JAV prekybos tinklai jau turi atskiras lentynas šiai kategorijai. Tai aiškus signalas – prebiotinė soda iš nišos žengia į masinį vartojimą.
„Vita POP“ – prebiotinė soda, keičianti kategorijos taisykles
Reaguodami į šį globalų pokytį, Baltijos šalių ragautojams pristatome „Vita POP“ – vieną ryškiausių naujos kategorijos atstovų. Gėrimą sukūrė tas pats kūrėjas, kuris išvystė „Captain Kombucha“.
„Vita POP“ yra gaivus, vaisinio skonio gėrimas, artimas klasikiniams gazuotiems gėrimams, tačiau su maždaug 70% mažiau cukraus ir be dirbtinių saldiklių. Sudėtyje esanti kliniškai ištirta Fibersol® prebiotinė skaidula (apie 5 g vienoje skardinėje) prilygsta dideliam obuoliui ar dubenėliui žirnelių.
Neatsitiktinai „Vita POP“ per trumpą laiką išsiplėtė į kelias Europos rinkas ir demonstruoja kelis kartus didesnį pardavimų tempą nei kategorijos vidurkis.
Ar jau ragavai? Čiupk ir mėgaukis ramia sąžine.