Dažniausiai užduodami klausimai
Kategorija
Dažnai užduodami klausimai
- Pateikto užsakymo papildyti galimybės nėra.
- Jei praėjus nurodytam pristatymo terminui negavai savo siuntos, parašyk mums laišką [email protected] arba skambink numeriu +370 665 55000 (I-V nuo 09:00 iki 17:00).
- Jeigu atlikai užsakymą, tačiau negavai jokio pativirtinimo el. paštu, kreipkis į [email protected] iš el. pašto kurį nurodei užsakyme arba telefonu +370 665 55000 (I-V nuo 09:00 iki 17:00).
- Jeigu gauta siunta neatitinka tavo užsakymo, kreipkis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 665 55000 (I-V nuo 09:00 iki 17:00).
- Jei gavai pažeistą siuntą arba siuntos dalį parašyk laišką [email protected] arba skambink numeriu +370 665 55000 (I-V nuo 09:00 iki 17:00). Būtinai atsiųsk mums pažeistos siuntos ir prekių nuotrauką.
- Jei nesi patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, į mus privaloma kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės būtina pateikti gauto nekokybiško produkto nuotrauką.
- Užsakymo informacijoje pažymėk varnelę, kad perki kaip įmonė, įvesk rekvizitus, ir sąskaita bus automatiškai sugeneruota tavo paskyroje. Ją galėsi bet kada atsispausdinti.