Dažniausiai užduodami klausimai
Kategorija
Dažnai užduodami klausimai
- Užsakymo pakeisti ar atšaukti negalime, nes jį pradedame ruošti iškart po apmokėjimo. Jei užsakymas dar neišsiųstas, kuo skubiau parašykite mums 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje) arba el. paštu [email protected] – jei spėsime, padėsime. Jei siunta jau išsiųsta, galėsite ją grąžinti, kai ją gausite.
- Patikrinkite siuntos sekimo informaciją el. laiške. Jei siunta nerodoma kaip pristatyta per 3 darbo dienas nuo išsiuntimo – susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje).
- Kai tik gausime Jūsų apmokėjimą, išsiųsime užsakymo patvirtinimą el. paštu. Jei laiško nematote – patikrinkite reklamos ar šlamšto (SPAM) aplankus. Jei laiško vis tiek neradote, susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje)
- Jeigu gauta siunta neatitinka tavo užsakymo, susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje).
- Labai atsiprašome už nepatogumus! Parašykite mums 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje) arba el. paštu per 2 darbo dienas nuo gavimo ir pridėkite sugadintos prekės nuotrauką – problemą išspręsime kuo greičiau.
- Jei nesi patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, į mus privaloma kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės būtina pateikti gauto nekokybiško produkto nuotrauką.
- Užsakymo informacijoje pažymėkite „Perku kaip įmonė“, įveskite rekvizitus – sąskaita faktūra bus automatiškai sugeneruota Jūsų paskyroje po užsakymo pristatymo.