Prekių pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas ir grąžinimas
- Patikrinkite siuntos sekimo informaciją el. laiške. Jei siunta nerodoma kaip pristatyta per 3 darbo dienas nuo išsiuntimo – susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje).
- Užsakymus pristatome per 1–3 darbo dienas nuo išsiuntimo. Išsiuntimas įprastai atliekamas tą pačią arba kitą darbo dieną po apmokėjimo. Daugiau informacijos apie pristatymą gali rasti ČIA.
- Užsakymams nuo €35 pristatymas į Omniva, Itella, Venipak ir LP Express paštomatus – NEMOKAMAS.Užsakymams iki €35 taikomas papildomas pristatymo mokestis – nuo €0,99 iki €2,59.Energinių gėrimų pristatymas
Jei Jūsų užsakyme yra energinių gėrimų, siunta gali būti pristatoma tik per „Venipak“ kurjerį.Tokiu atveju taikomi šie pristatymo mokesčiai:Užsakymams nuo 35 € – pristatymas NEMOKAMAS, tačiau taikomas 0,60 € mokestis už dokumento patikrinimo paslaugą.Užsakymams iki 35 € – pristatymas kurjeriu kainuoja 1,99 € + 0,60 € dokumento patikrinimo paslauga.Daugiau informacijos apie pristatymą gali rasti ČIA. - Kai siunta iškeliauja, el. paštu gaunate siuntos numerį ir nuorodą sekimui. Jei nematote laiško – patikrinkite reklamos ar šlamšto (SPAM) aplankus.
- Jei siunta grįžta dėl neatsiėmimo ar neteisingų duomenų, susisieksime su Jumis el. paštu. Norėdami atsiimti siuntą pakartotinai, susisiekite 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje) – už pakartotinį siuntimą reikės apmokėti iš naujo.
- Taip, galite grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo, jei jos yra nepažeistos ir originalioje pakuotėje. Maisto prekių atgal nepriimame (pagal LR įstatymus).
- 1. Susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje) arba telefonu +358 94 272 6607 – patvirtinsime, ar prekė gali būti grąžinta.2. Gavę patvirtinimą, užpildykite grąžinimo formą: Omniva grąžinimai.