Nekokybiškos prekės ir trūkumai
Nekokybiškos prekės ir trūkumai
- Jeigu gauta siunta neatitinka tavo užsakymo, susisiekite su mumis 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje).
- Labai atsiprašome už nepatogumus! Parašykite mums 💬 Live chat’e (dešinėje pusėje, apačioje) arba el. paštu per 2 darbo dienas nuo gavimo ir pridėkite sugadintos prekės nuotrauką – problemą išspręsime kuo greičiau.
- Jei nesi patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, į mus privaloma kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės būtina pateikti gauto nekokybiško produkto nuotrauką.