„30-oji „Candy POP“ parduotuvė pradėjo naują plėtros etapą – pristatyta verslo franšizė
Specializuotas mažmeninės prekybos tinklas „Candy POP“, prekiaujantis rinktiniais saldumynais, užkandžiais ir gėrimais, Nidoje atvėrė 30-tą parduotuvę. Tai pirmoji tarptautinio tinklo parduotuvė, veikianti franšizės pagrindu. Bendrovė šiuo metu ieško aktyvių investuotojų dar vienam taškui Kaune, kurio atidarymas numatytas rudenį. Vėliau planuojama franšizę plėsti ne tik Lietuvoje.
„Pasiekėme verslo brandos etapą, kai augimo potencialą galime akceleruoti pasitelkdami naują plėtros modelį. Per 8-erius veiklos metus įrengę 30 pardavimo taškų, esame išsigryninę efektyviausius veiklos kriterijus: kokio dydžio turi būti parduotuvė, kiek prekių talpinti, kiek personalo reikia jai operuoti. Investuotojams siūlome savo pačių taikomą finansinį modelį, kuris leidžia optimizuoti kaštus ir pakankamai greitai susigrąžinti investicijas. Siekiame, kad investuotojams „niežėtų rankos“ atidaryti ne vieną parduotuvę,“ – teigia Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.
Argumentuotas atsiperkamumas
Pirmąją savo parduotuvę bendrovė atidarė 2017 m., o nuo 2019 m. „Candy POP“ kasmet auga mažiausiai dvigubai. Iš pažiūros netradiciniame prekybos segmente įsitvirtinusios bendrovės planuose – ambicingi tarptautinės plėtros tikslai. Pasak Dovydo Juškio, investuotojai gali tikėtis didesnio atsiperkamumo nei vyraujantis kitų franšizių vidurkis.
„Šiuo metu pradedame pokalbius su potencialiais franšizės pirkėjais dėl likusių suplanuotų šių metų pardavimo taškų ir dėliojame planą ateinantiems. Esame numatę plėtros geografiją pagal dabartinį tinklo pasiskirstymą ir jo efektyvumą, tačiau laukiame iniciatyvų ir iš investuotojų – niekas geriau nepažįsta savo miesto rinkos nei jame gyvenantys verslūs žmonės. Štai kad ir Nida – patys tokiai lokacijai tikriausiai nebūtume pasiryžę, tačiau įvertinę vietinių iniciatyvą įsitikinome, kad potencialo yra,“ – pasakoja Dovydas Juškys.
Verslo sėkmei vien ekonomikos dėsnių neužtenka
Jubiliejinę „Candy POP“ parduotuvę Nidoje atidarė žinomas Neringos verslininkas Andrius Emdė. Pasak įkūrėjo, visi jo projektai gimė paskatinti jaudulio ir vidinės ugnelės, kurie dažniausiai nugali bet kokias baimes, logiškus argumentus ar net ekonomikos dėsnius.
„Labai norėjau į Nidą atvežti kažką naujo ir kieto, ir tuomet mano akiratyje pasirodė „Candy POP“ – lietuvių įkurtas, sėkmingai augantis specializuotas prekybos tinklas, prekiaujantis pasaulinio populiarumo skanėstais iš JAV, Azijos ir kitokių egzotinių kraštų. Pagalvojau, kad būtų nerealu juos turėti savo kurorte. Su tinklo įkūrėjais diskusijos vyko greitai, ir vos per kelis mėnesius buvo susitarta dėl pirmosios franšizinės parduotuvės atidarymo,“ – pradžią prisimena Andrius Emdė.
Investuotojams – tik įsirengti ir operuoti
Franšizės pirkėjams „Candy POP“ siūlo tapti stabiliai augančio pelningo verslo dalimi, tarptautinės plėtros galimybes, vertingą „know-how“ ir dėmesingą asistavimą viso proceso metu – nuo parduotuvei tinkamos vietos parinkimo, jos įrengimo iki asortimento sudarymo, prekių tiekimo ir pagalbos kasdieninėje veikloje. Franšizės savininkui reikia tik investuoti ir operuoti.
„Investuotojai bus atsakingi už savo parduotuvės įrengimą ir operavimą – t.y, už tai, kas vyksta parduotuvės viduje. Jiems nereikės rūpintis prekių tiekimu, saugojimu, transportavimu ir begale įvairiausių techninių procesų kiekviename etape – visa tai organizuojame ir vykdome mes,“ – tvirtina Dovydas Juškys.
„Candy POP“ savo franšizės savininkams užtikrins konkurencingas pirkimo kainas, prekių tiekimą ir sandėliavimą. „Paprastai savo produkciją importuojame tiesiogiai, išvengdami tarpininkų. Kuo didesnis tinklas, tuo geresnės pirkimo sąlygos. Taip pat franšizės gavėjams nuimame didelę naštą pasirūpindami visomis techninėmis detalėmis – išmuitinimu, prekių ženklinimu, administruojame depozito sistemą. Tai nematomos detalės, kurias centralizuotai galime atlikti greičiau ir sklandžiau,“ – detalizuoja Dovydas Juškys.
„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotos mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse. Įmonė taip pat aktyviai vysto elektroninę bei plėtoja didmeninę prekybą. Grupės apyvarta 2022 m. siekė 8,8 mln. eurų. Bendrovės asortimente – rinktiniai saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 30 parduotuvių, iš kurių 15 veikia Lietuvoje, 5 Latvijoje, 6 – Estijoje ir 4 Lenkijoje.