Skanumynų žemėlapis šiuolaikiniams tėvams: kaip nudžiuginti Alfa kartos smaližių
Praėjo laikai, kai bet koks saldainis vaikui prilygo šventei. Šiandien skanumynai – ne tik apie skonį. Pasiūlos trūkumas liko praeityje, lentynos lūžta nuo pasirinkimų, o jaunųjų smaližių sprendimus, ką pirkti, vis dažniau nulemia ne gomurio receptoriai, o „TikTok“ algoritmai ir besikeičiančios tendencijos.
Sostinės šeimų traukos centre „Vilnius Outlet“ įsikūrusioje rinktinių skanėstų parduotuvėje „Candy POP“ kalbamės apie tai, ko skanumynų lentynose ieško šiuolaikiniai vaikai, ir kodėl verta laukti pirmadienių.
Pripažinimo reikėjo palaukti
„Kai atidarėme savo pirmąją parduotuvę 2017 m., niekas netikėjo ir neprognozavo, kad amerikietiški ir japoniški skanėstai po kelių metų taps kasdienio vartojimo dalimi. Šiandien „Candy POP“ yra vienas žinomiausių specializuotų saldumynų tinklų Baltijos regione, jungiantis 34 parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. „Vilnius Outlet“ parduotuvė yra viena svarbiausių šio tinklo vietų“, – pasakoja Neringa Vytė, „Candy POP“ Baltijos šalių mažmeninės prekybos vadovė.
Nors visos „Candy POP“ parduotuvės pasižymi itin ryškiais interjero sprendimais, tačiau būtent ši išsiskiria savo spalvingumu, puikiai įsikomponavusiu į šeimoms orientuoto prekybos centro visumą.
Tradicijas keičia tendencijos: ką renkasi Alfa karta?
„Vaikai šiandien renkasi ne tik pagal skonį – jie nori istorijos, tam tikro judėjimo ir galimybės būti viso to dalimi. Kuo labiau skanėstas tinka „TikTokui“ ar „Instagramui“ – yra unikalios formos, tekstūros ar pasižymi specifiniu būdu, kaip jį ragauti – tuo didesnė tikimybė, kad skanėstas taps hitu“, – paaiškina Neringa.
Šiuo metu populiarumo viršūnėje karaliauja kristaliniai saldainiai (angl. Crystal Candy) – permatomi, traškūs, saldūs ledinukai, savo forma primenantys mineralinius kristalus. Jų išskirtinumas – ypatingas traškesys kramtant.
Dar viena pasaulinė banga, kuri ritasi jau ne pirmus metus – tai sausai šaldyti skanėstai (angl. Freeze-dried Candy). Įprasti saldainiai (ir ne tik) perdirbami šaltyje, išgaunant naują, visiškai netikėtą pažįstamo skonio tekstūrą. Visame pasaulyje vis dar labai populiarūs tiek sauso šaldymo saldainiai, tiek uogos, vaisiai ar net ledai ir kiti maisto produktai.
Naujausia tendencija, dėl kurios kišenpinigių negaili jaunieji ragautojai – tai nulupami guminukai (angl. Peelable Candy). Jų valgymo procesas – kaip ritualas, puikiai tinkantis vaizdo turiniui kurti. Guminukai yra pagaminti iš dviejų sluoksnių, iš kurių vieną reikia nulupti tarsi bananą. Tiesa, valgomos abi saldainio dalys.
Gidas tėvams: ką pirkti, kai vaikas prašo „kažko skanaus“?
Jei norite tikrai pataikyti į dešimtuką, pravartu žinoti kelis prekių ženklus, kurie šiuo metu yra „ant bangos“. Neapsiriksite pasirinkę ypatingai mažučius, traškius, spalvingus „Nerds“ saldainius, kuriuos paprastai valgoma saujomis, o ne po vieną. Šansų suklysti mažai ir su „MRBeast“ šokoladu, kuris yra siejamas su viena garsiausių „YouTube“ asmenybių. Skonių iššūkių mėgėjams patiks kažkas iš rūgščių skanėstų kolekcijos – „Warheads“, „Sour Patch“ ar „Brain Blasterz“. Jaunąją kartą pradžiugins ir maišelis iš „Mike and Ike“ asortimento. Tai tik maža dalis šiuo metu populiariausių skanėstų prekių ženklų.
Paslaptinga dėžutė – kiekvieno vaiko svajonė
Ką daryti, kai net ir susipažinus su visomis rekomendacijomis, išsirinkti vis tiek per sunku? Tam į pagalbą atskuba gausus „Mystery box“ (liet. dėžutė-staigmena) pasirinkimas. Tai teminės dėžutės-staigmenos, kuriose slepiasi ne tik skirtingų kategorijų skanumynai, bet ir įvairūs kolekcionuojami aksesuarai: figūrėlės, raktų pakabukai, indai.
„Mūsų paslaptingos dėžutės yra itin populiarios – jas renkasi tiek tėvai, ieškantys vaikams dovanų, tiek patys jaunuoliai, kurie nori būti nustebinti. Net ir įmonės, kurios nori pradžiuginti savo darbuotojų vaikus renginiuose“, – sako Neringa.
Saldumynų dienelė: „Candy POP“ atsakas į tėvų taisyklę „tik kartą per savaitę“
Dažnai šeimose galioja taisyklė: „Saldumynai – tik vieną dieną per savaitę“. Girdėta? Parduotuvėje „Candy POP“ iš taisyklė įkvėpė naują tradiciją – saldumynų dienelę kiekvieną pirmadienį. Būtent pirmadieniais visose „Candy POP“ fizinėse ir internetinėje parduotuvėje taikoma 20% nuolaida tam tikroms saldumynų ir užkandžių kategorijoms.
„Tai tarsi mūsų susitarimas su tėvais – mes taip pat už saikingą vartojimą, kuris būtų iš tikrųjų skanus, išskirtinis ir išlauktas. Todėl pirmadieniais kviečiame visus pasiruošti savo skanumynų dienelei ir ragauti tik pačius kiečiausius skonius iš viso pasaulio“, – šypsosi Neringa Vytė.
Tad jeigu jūsų vaikas prašo „ko nors skanaus“, o jūs nežinote nuo ko pradėti – užsukite į „Candy POP“