Efrutti nėra įprastas saldainių prekės ženklas. Jis siūlo žaismingą patirtį, vaisinį malonumą kiekviename kąsnyje ir unikalų požiūrį į saldainius, dėl ko ir išsiskiria iš minios.
Efrutti gimė ne siekdama dominuoti tarp saldainių. Viskas prasidėjo 1948 m., kai Mederer Group, inovacijas dievinanti Vokietijos bendrovė, įžengė į saldumynų pasaulį. Iš pradžių daugiausia dėmesio skyrę kitiems maisto produktams, jie pamatė galimybę savo kūrybiškumą perkelti į saldumynų pasaulį. 2003 m. prekės ženklas pasirodė Šiaurės Amerikoje, pristatydamas savo unikalias koncepcijas ir žaismingą dvasią naujai auditorijai.
Efrutti išsiskiria tuo, kad daugiausia dėmesio skiria maisto formos guminukams. Įsivaizduok, kad kramtai guminuką - mėsainį, kuris atrodo kaip tikras, su visais "ingredientais". Arba, kaip mėgaujiesi guminukais - picos gabalėliais, dešrainiais ar keksiukais. Toks žaismingas požiūris į saldainius nėra tik estetika - jis skatina interaktyvumą ir vaizduotę, todėl tai nėra vien tik greitas cukraus užkandis.
Nors svarbiausia - linksmintis, Efrutti rimtai žiūri į kokybę. Jie naudoja aukštos kokybės sudedamąsias dalis ir laikosi griežtų gamybos standartų, taip užtikrindami, kad saldainiai būtų skanūs ir saugūs. Be to, jie yra įsipareigoję siekti tvarumo, taikydami atsakingo tiekimo praktiką ir mažindami poveikį aplinkai.