Goldfish krekeriai jau kelis dešimtmečius džiugina šeimas. Ir kodėl gi ne? Juk jie smagūs, kepti su tokiomis gėrybėmis, kaip tikras sūris, ir tikrai, tikrai skanūs!
Krekeriai Goldfish, kurių ikona - sūri šypsena ir ryškiai oranžinis atspalvis, yra ne tik vaikystės užkandis, bet ir prekinis ženklas, įaustas į amerikiečių prisiminimų audinį. Nuo pietų dėžučių ir iškylų krepšelių iki popamokinių skanėstų ir filmų vakarų - šie žuvies formos krekeriai jau kelios kartos plaukia kartu su šeimomis. Tačiau kuo jie tokie ypatingi ir kaip jiems pavyko išlaikyti savo aktualumą daugiau nei šešis dešimtmečius?
Krekerių Goldfish istorija prasidėjo 1962 m., kai juos sugalvojo "Pepperidge Farm" įkūrėja Margaret Rudkin. Įkvėpta europietiškų krekerių, ji pamatė galimybę sukurti smagų ir sveiką užkandį vaikams. Ir jie buvo sveiki - iškepti iš paprastų ingredientų, tokių kaip čederio sūris ir tikras pienas, jie buvo sveikintina alternatyva saldiems skanėstams.
Goldfish buvo ne tik skanios, bet ir žavios. Margaret primygtinai reikalavo, kad ant kiekvieno krekerio būtų draugiška šypsena. Taip iš įprastų užkandžių jie virto žaismingais personažais ir iš karto pavergė vaikų širdis. Šis paprastas dizaino sprendimas tapo genialiu rinkodaros sprendimu, dėl kurio Goldfish tapo iš karto atpažįstama ir lengvai įsimenama.
Nors originalus čederio skonis tebėra laikomas klasika, Goldfish nesustojo. Bėgant metams, jie išplėtė savo asortimentą, kad patenkintų besikeičiančio skonio poreikius, pristatydami tokius skonius kaip parmezano sūrio, picos, čederio sūrio ir chalapos paprikų ir net riboto leidimo bendradarbiavimo su Sour Patch Kids ir Swedish Fish. Šis įsipareigojimas užtikrinti įvairovę išlaiko prekės ženklą šviežią ir aktualų, pritraukia naujas kartas, tačiau išlieka ištikimas savo pagrindinei auditorijai.
Prekės ženklas neapsiriboja vien užkandžių skyriumi. Jie tapo popkultūros simboliais, rodomi filmuose, televizijos laidose ir net vaizdo žaidimuose. Linksmasis jų talismanas Finny sukūrė bendruomenės jausmą, susijusį su šiuo prekės ženklu, ir sukūrė ryšį, kuris neapsiriboja vien vartojimu.