Hanuta, įsikūrusi Ferrero imperijoje, nėra tipiškas šokolado batonėlis. Tai vokiškomis tradicijomis persmelktas prekės ženklas, siūlantis unikalų ir gardų skanėstą, kuris peržengia kartų ribas. Nuo kuklios pradžios iki šiuolaikinių variantų Hanuta užėmė saldžią nišą daugelio širdyse (ir skrandžiuose).
Šio produkto istorija prasidėjo XX a. ketvirtajame dešimtmetyje, Vokietijoje, atsigaunant po karo. Pietro Ferrero, Nutella kūrėjas, siekė sukurti nebrangesnį, bet ne mažiau gardų skanėstą. Jo atsakymas? Trapių vaflių sluoksnių, kreminio lazdyno riešutų įdaro ir švelnaus pieniško šokolado dangos derinys. Jis taikliai pavadino jį Hanuta - "haselnusstafel", vokiškai reiškiančio "lazdyno riešutų batonėlį", santrumpa.
Nors pagrindinės sudedamosios dalys išliko nepakitusios, Hanuta bėgant metams tobulėjo. Pirminiame recepte buvo naudojamas lazdyno riešutų kremas, panašus į Nutella, tačiau vėlesniuose variantuose pasirinktas lengvesnis įdaras, atsižvelgiant į besikeičiantį skonį. Atsirado riboto leidimo skonių, pavyzdžiui, baltojo šokolado ir kokosų, kurie tapo klasikinio gaminio paįvairinimu. Tačiau šio prekės ženklo esmė - harmoningas traškios, kreminės ir šokoladinės tekstūros derinys - išlieka pastovi.
Nors Hanuta šaknys yra Vokietijoje, jos populiarumas peržengė sienas. Ją mėgsta visoje Europoje ir ji atsidūrė kitų pasaulio šalių lentynose, taip suteikdama vokiško pasimėgavimo skonį naujai auditorijai. Šis augantis tarptautinis populiarumas rodo, kad paprastas, bet malonus skonio derinys yra universalus.