Liquid Death nėra įprastas į butelius išpilstyto vandens prekės ženklas. Mike'as Cessario, buvęs Netflix kūrybos direktorius, 2019 m. pristatė šį vandenį, kuris atmeta konvencijas, pasirinkdamas juodas skardines, papuoštas niūria giltine, ir prekės ženklą, kuris šaukte šaukia "prieš viską". Tačiau po aštria išore slepiasi stebėtinai rimta misija: kovoti su plastiko tarša ir pasiūlyti sveiką, tvarią saldžių gėrimų alternatyvą.
Įkvėpimo Cessario sėmėsi stebėdamas muzikos festivalius, kuriuose viešpatavo vanduo buteliukuose, bet dažnai baigdavosi šiukšlėmis. Jis įsivaizdavo jaunesnei, ekologiškai sąmoningai auditorijai skirtą vandens skardinėse prekės ženklą, kuris nevengtų drąsios estetikos ir juodo humoro.
Liquid Death vandenį tiekia iš Austrijos šaltinių, todėl jo kokybė ir skonis yra aukšti. Nors šis prekės ženklas pirmiausia siūlo negazuotą vandenį, jis ėmėsi ir putojančio vandens.
Liquid Death - tai ne tik produktas, bet ir bendruomenė. Jų veikla socialinėje žiniasklaidoje grindžiama juodu humoru ir socialiniais komentarais, kurie atitinka tikslinę auditoriją, vertinančią autentiškumą ir maištingą dvasią. Jų šūkis "Nužudyk savo troškulį" ("Murder Your Thirst") atspindi žaismingą pasipriešinimą pernelyg rimtam ir dažnai pretenzingam vandens buteliuose pasauliui.
Be humoro, Liquid Death yra įsipareigojusi užtikrinti tvarumą. Jie bendradarbiauja su tokiomis organizacijomis kaip "1% for the Planet" ir dalį savo pardavimų skiria aplinkosaugos tikslams. Be to, jų aliuminio skardinės yra be galo perdirbamos ir yra ekologiška alternatyva plastikiniams buteliams.
Prekės ženklas užėmė unikalią nišą gėrimų rinkoje. Jiems pavyko sėkmingai suderinti humorą, aplinkosauginį sąmoningumą ir aukštos kokybės produktą, kad patiktų konkrečiai auditorijai. Nesvarbu, ar tave traukia jų maištinga dvasia, įsipareigojimas siekti tvarumo, ar tiesiog mėgsti skardinę gero vandens, Liquid Death siūlo gaivią alternatyvą, kuri meta iššūkį status quo ir skatina pokalbius.