CHEETOS

Cheetos yra sūrio skonio kukurūzų miltų užkandžių prekės ženklas, kurį 1948 m. išrado Frito-Lay įkūrėjas Charlesas Elmeris Doolinas kartu su chemiku Archu Westu. Iš pradžių užkandis vadinosi Chee-tos ir buvo gaminamas išspaudžiant kukurūzų miltus į mažą cilindro formos rutuliuką, o paskui jį kepant.

Bėgant metams Cheetos išplėtė savo produktų asortimentą, įtraukdama įvairius skonius ir formas. Populiariausia rūšis yra klasikiniai Crunchy, pasižyminti traškia tekstūra ir sūrio skoniu, taip pat Flamin’ Hot linija, su aštriais prieskoniais.

Cheetos garsėja įsimintinomis rinkodaros kampanijomis, kuriose dalyvauja Chesteris Cheetah – išgalvotas gepardas talismanas, pasižymintis šaunia ir nenuobodžia laikysena.

Cheetos yra mėgstamas užkandis, kuriuo mėgaujasi įvairaus amžiaus žmonės. Dėl tiesiog priklausomybę sukeliančio sūrio skonio ir traškios tekstūros jie yra populiarus pasirinkimas užkandžiaujant atskirai arba net kaip ingredientas įvairiuose receptuose.

Prekės ženklas ir toliau diegia naujoves, siūlydama naujus skonius ir riboto tiražo gaminius, kad neatsiliktų nuo besikeičiančių vartotojų pageidavimų ir tendencijų. Pastaraisiais metais prekės ženklas pristatė unikalius skonius, pavyzdžiui, Mac ‘n Cheese, kuriame klasikinis sūrio skonis derinamas su makaronais.

Cheetos yra kultinis užkandžių prekės ženklas, žinomas dėl sūrio skonio, traškios tekstūros ir žaismingos rinkodaros. Jau kelis dešimtmečius tai populiarus užkandis, kuriuo ir toliau mėgaujasi milijonai žmonių visame pasaulyje.