The Hershey Company priklausantis kultinis mėtinių saldainių ir kramtomosios gumos prekės ženklas Ice Breakers skirtas ne tik gaivinti burnos kvapą, bet ir pralaužti ledus, puoselėti ryšius ir kasdieniam bendravimui suteikti šiek tiek džiaugsmo. Nuo septintojo dešimtmečio istoriją skaičiuojantis prekės ženklas tapo pasitikėjimo mėtomis sinonimu ir siūlo įvairius variantus, tinkančius skirtingiems skoniams ir socialinėms situacijoms.
Istorija prasidėjo 1976 m., kai Life Savers kompanija, kurią vėliau įsigijo Hershey's, pristatė kramtomąją gumą Ice Breakers Coolmint. Pripažindami, kad reikia mėtos, kuri užtikrintų gaivų burnos kvapą ir pasitikėjimą savimi, jie sukūrė produktą, specialiai pritaikytą bendravimui visuomenėje. Sėkmingas Coolmint pasirodymas paskatino išplėsti liniją ir pristatyti Spearmint ir Wintergreen kramtomąją gumą, taip įtvirtinant savo pozicijas mėtų rinkoje.
Tačiau Ice Breakers neapsiribojo tik guma. 1994 m. jie įžengė į mėtinių pastilių kategoriją ir pasiūlė Original Mints. Šio produkto sudėtyje nebuvo cukraus ir jis buvo ryškaus pipirmėčių skonio. Šis žingsnis buvo pritaikytas vartotojams, besirūpinantiems sveikata, ir kartu išlaikė pagrindinį prekės ženklo dėmesį socialiniam pasitikėjimui.
Bėgant metams Ice Breakers ir toliau diegė naujoves, plėsdama savo pasiūlą įdomiais naujais skoniais, tekstūromis ir formatais. Nuo klasikinės kramtomosios gumos Fruit Blast iki žaismingų minkštų kramtomųjų kramtomųjų gumų Ice Cubes - šis prekės ženklas patenkina įvairius pageidavimus, tačiau išlieka ištikimas savo pagrindinėms vertybėms. Be to, jų produktai be cukraus, pavyzdžiui, Sours Mints linija, atitinka besikeičiančius vartotojų sveikesnių alternatyvų poreikius.
Be produktų įvairovės, Ice Breakers sukūrė stiprų prekės ženklo identitetą. Žaisminga pakuotė su besišypsančiu ledkalnio talismanu ir patrauklios rinkodaros kampanijos pabrėžia socialinį produktų aspektą. Jie skatina vartotojus naudoti savo produktus kaip priemonę ledams pralaužti, užmegzti ryšius ir jaustis užtikrintai bet kokioje situacijoje.