D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip dažnai turite prekių papildymus?

Prekių papildymai būna kelis kartus per savaitę.

Nėra mano norimos prekės, kada turėsite?

Norima prekė gali atsirasti prekyboje jau su kitu prekių papildymu. Rekomenduojame prekės puslapyje įvesti savo el. paštą ir gausite pranešimą, kai tik prekė vėl atsiras prekyboje.

Kaip galiu sekti užsakymą?

Savo užsakymo statusą gali sužinoti čia.

Ką daryti jeigu užsakyme pasigedau prekės(-ių)?

Jeigu gauta siunta neatitinka tavo užsakymo, kreipkis el. paštu ups@candypop.lt arba telefonu +370 665 55000  (I-V nuo 09:00 iki 17:00).

Per kiek laiko pristatomos prekės?

Įprastai prekės pristatomos per 1 – 3 darbo dienas. Karantino metu siuntų pristatymas gali vėluoti iki 5 d.d. (dėl paštomatų apkrovos).

Ar pristatote prekes į užsienį?

Taip, galime pristatyti ir į užsienį, dėl tokio užsakymo kreipkis į

Ar galiu atsiskaityti už pirkinius kurjeriui?

Tokios galimybės nėra. Užsakymą reikia apmokėti elektronine bankininkyste ar pavedimu.

Atlikdamas užsakymą neteisingai suvedžiau savo kontaktinius/pristatymo duomenis, kur kreiptis?

Parašyk laišką ups@candypop.lt arba skambink numeriu +370 665 55000 

Kaip galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Parašyk užsakymo numerį ir rekvizitus paštu į ups@candypop.lt

Noriu padaryti didesnį užsakymą įmonei. Kur galiu kreiptis?

Tavo laiško lauksime justinas@candypop.lt

Ar galima papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

Deja, tokios galimybės nėra.

Ar yra galimybė panaudoti 2 dovanų čekius ar nuolaidų kodus vienam apsipirkimui?

Vienam apsipirkimui galioja tik vienas dovanų čekis ar nuolaidos kodas.

Ar galima sumokėti už užsakymą vienam asmeniui, o užsakymą pristatyti kitam?

Taip. Svarbu prie pristatymo duomenų suvesti kontaktinį telefono numerį žmogaus, kuriam yra pristatomas užsakymas.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 665 55000  arba el. paštu ups@candypop.lt. Nepamiršk nurodyti savo užsakymo numerio.

Kaip ir kada gausiu dovanų čekį? Kur galiu jį išleisti?

Dovanų čekį gausi iš karto po užsakymo apmokėjimo į užsakyme nurodytą elektroninį paštą. Dovanų čekiai pirkti elektroninėje parduotuvėje galioja tik elektroninėje parduotuvėje.

Ką daryti gavus nekokybišką prekę?

Jei gausi nekokybišką ar trumpiau nei 5 dienas galiojančią prekę parašyk laišką ups@candypop.lt arba skambink numeriu +370 665 55000 

Maisto tvarkymo subjekto atpažinimo numeris – 52 000 22 76